Partner voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

info@succeedit.nl +31 (0)85 046 6060
verouderde bedrijfssoftware

Het gebruik van verouderde bedrijfssoftware kost een fortuin!

Wereldwijd gebruiken organisaties verouderde, niet geïntegreerde, gebruiksonvriendelijke en achterhaalde softwareoplossingen om hun bedrijf te runnen. Dit leidt tot inefficiënties in onze snelveranderende wereld. Is dit ook op jouw organisatie van toepassing?

Waarom stellen bedrijven de modernisering van hun bedrijfssoftware uit?

De belangrijkste problemen bij een uitstel die een ernstige materiële impact op jouw bedrijf kunnen hebben:

  • Het in stand houden van de hoge Total Cost of Ownership (TCO) die hoort bij het gebruik van on-premise softwareoplossingen op basis van eigen serverhardware en het uitvoeren van het beheer.
  • De kosten van slecht- of niet-functionerende bedrijfsprocessen. Deze kosten lopen nog verder op als je dit niet verbetert. Dit kan een negatief gevolg hebben op de klant- en medewerkerstevredenheid en zelfs leiden tot verlies aan klanten en vertrek van medewerkers.
  • Het in stand houden van verouderde softwareoplossingen heeft het risico dat kennis en ervaring verloren gaan als deze medewerkers met pensioen gaan. Junior medewerkers zullen de kennis van en ervaring met deze verouderde systemen niet hebben.
  • Het belangrijkste probleem is het mislopen van de voortdurende innovaties in cloud-gebaseerde oplossingen. Veel toonaangevende ERP- en CRM-leveranciers hebben hun R&D-investeringen inmiddels naar hun cloud verplaatst. Als jij nog steeds on-premise oplossingen blijft gebruiken zal dit de beschikbaarheid van nieuwe functionaliteit en innovatie vertragen en uiteindelijk zal ook de support verdwijnen.

Vernieuw je software op tijd

Het moderniseren van jouw bedrijfssoftware vereist investeringen en inspanningen. Maar doorgaan met het gebruiken van verouderde bedrijfsoplossingen kan jou op termijn mogelijk een fortuin kosten!

Heb je dit jaar plannen om je verouderde bedrijfssoftware te moderniseren of om je traditionele Dynamics NAV-oplossing te upgraden naar de cloud? Neem dan contact op met ons op!

Na een korte analyse zullen wij exact bepalen wat nodig is om te moderniseren of te upgraden, waarna we een fixed-price aanbod zullen doen. Geen risico’s, onduidelijkheid over kosten en verrassingen achteraf. We bieden een aanpak die de bedrijfsvoering verbetert en niet complexer maakt. Hiermee ben je klaar voor de toekomst en bespaar je zelfs kosten.