Uitgebreide ondersteuning
Ben je klant bij ons en live met Business Central dan kan je bij ons altijd terecht met vragen.

Support voor Business Central
Microsoft Dynamics 365 Business Central is niet rechtestreeks verkrijgbaar bij Microsoft. Microsoft Dynamics 365 Business Central wordt verkocht via partners als DynamicsConsultants. Ook voor advies, support, ondersteuning en hulp bij technische problemen kan je contact opnemen met jouw Business Central-partner.
Met de introductie van Business Central-Cloud door Microsoft is het nu ook heel eenvoudig om van Business Central-partner te wisselen als je niet tevreden bent met je huidige Business Central-partner. Omdat maatwerk niet meer in de kern van je ERP-systeem zit, kan je eenvoudig overstappen naar een andere Microsoft-partner. Overstappen is simpel te regelen door het invullen van één enkel formulier. Dat geeft je als ondernemer nog meer keuzevrijheid!
Onze support
Ben je klant bij ons dan bieden wij, via een SLA, onbeperkt support inclusief upgrades naar de volgende releases van Business Central voor een vaste prijs per maand.
Inclusief:
Je krijgt bij ons dan geen facturen achteraf, gewoon alles in één vast maandbedrag. Wij maken gebruik van een geavanceerd ticketsysteem maar blijven persoonlijk. Bij ons geen geen bots of andere geautomatiseerde beantwoording van vragen.
Contact
Probleem melden
Heb je een vraag of een storing dan kan je een ticket aanmaken door te mailen naar:
Klantportaal login
Krijg toegang tot FAQ’s en instructies of volg hier de status van je ticket. Klantportaal login.
Teamviewer
Soms is het handig als wij even ‘live’ mee kijken daar gebruiken wij Teamviewer voor.