Support
support@succeedit.nl
Contact Info
+31 (0) 85 0466060
info@succeedit.nl
Spacelab 20, 3824 MR Amersfoort

Partner voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

info@succeedit.nl +31 (0)85 046 6060

Orderuitlevering zonder een muisklik

De one-stop-shop voor e-commerce bedrijven die bestellingen volautomatisch willen verwerken.

eootwebshop dynamicsconsultants

E-business

e commerce dynamicsconsultants

In 2023 zal ongeveer 30% van e-commerce omzet van Nederlandse bedrijven afkomstig zijn uit het buitenland. Niet vreemd dus dat veel bedrijven e-commerce hoog op de agenda hebben staan. De opkomst is onvermijdelijk, een webshop of bestelportaal alleen is niet meer genoeg. Het automatiseren en stroomlijnen van de achterliggende processen zoals inkoop, orderafhandeling en facturatie zijn cruciaal. De uitwisseling van informatie over orders, voorraadbeschikbaarheid en facturen met logistiek dienstverleners en e-commerceplatforms is noodzakelijk om je business gaande te houden en groei te kunnen realiseren.

Microsoft Dynamics 365 Business Central is uitermate geschikt om je e-businessprocessen vorm te geven en je ambities te realiseren.

Bestelportalen

Voor de meeste B2B-bedrijven is de eerste stap in e-commerce een webshop of bestelportaal. Je wilt je producten en diensten online aanbieden en je klanten via een webshop of orderportaal laten bestellen. De orders worden automatisch in jouw Dynamics-oplossing verwerkt en afgehandeld. Geen gedoe met overtypen, prijzen controleren en betalingen matchen.

Of je nu al wel of niet een bestelportaal actief hebt je wilt direct naar een oplossing waarbij jouw Dynamics-oplossing en het bestelportaal gekoppeld zijn?
Wij werken samen met vaste partners die webshops en orderportalen kunnen bouwen. Wij gebruiken bewezen connectoren die makkelijk informatie uitwisselen tussen je Dynamics-oplossing en je orderportaal.

Ook biedt Microsoft een groot aantal standaardkoppelingen (api’s) waarmee je de samenwerking tussen het portaal en Dynamics snel en goed voor elkaar kunt krijgen.

webshop

Grip op voorraad

Veel van onze B2B-klanten hebben eigen voorraad. Ook voorraadbeheer wil je efficiënt laten verlopen. Je hebt nogal wat producten op voorraad en wilt geen NEE verkopen aan je klanten. Wanneer moet je wat en hoeveel bestellen? Hoe voorkom je dat je met voorraad blijft zitten of juist te kort hebt? En hoe zorg je dat je bestelportaal de juiste voorraad aan je klanten presenteert?

Voorraad leidt nogal vaak tot hoofdbrekers. DynamicsConsultants levert met EazyStock een bewezen en geavanceerde oplossing voor voorraadoptimalisatie. De juiste balans tussen voorraadhoogte en leverbetrouwbaarheid. Niet te veel, niet te weinig, maar precies dat wat je nodig hebt op het juiste moment.

Download ons e-book

‘Overstappen van NAV naar Business Central’

Een e-book boordevol tips en overwegingen voor de CEO en CFO. Hoe kom je tot een onderbouwde keuze voor een upgrade?

Welke ontwikkelingen zien wij?

“Van nieuwe klanten zoeken, tot de uitlevering van orders via pakketdiensten, daar zijn nogal wat partijen en softwareoplossingen bij betrokken. Het zo opzetten dat de informatie-uitwisseling vlekkeloos verloopt, vraagt een hoge mate van automatiseren. Grijp je e-businesskansen, maar zorg dat je automatisering staat als een huis.”

Martin Plaat, Directeur SucceedIT

Martin Plaat, Directeur – Eigenaar

Onze klanten